فهرست
 

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار انجمن مطلع شوید
عضو?ت
 
بیانیه های انجمن

 

حمایت شوندگان

 

چاپ شماره 61 فصلنامه- بهار1401

 

 
           معرفی فصلنامه

معرفي فصلنامه علمي و تخصصي « پژوهش هاي مديريت و حسابداري»

نویسندگان عزیز لطفاً تنها پس از مطالعه دقیق مطالب زیر اقدام به ارسال مقاله نمایند: 
فصلنامه علمی و تخصصی «پژوهش های مدیریت و حسابداری (3854-2423:ISSN)»  با پروانه انتشار رسمی به شماره 4292/93 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مدیریت و حسابداری (تخصصی) آمادگی چاپ مقالات نویسندگان و محققین گرامی از سراسر کشور را دارد. مقالات پذیرفته شده به تدریج و بر مبنای اولویت زمانی به چاپ خواهند رسید. نویسندگانی که قصد ارسال مقاله را دارند، می بایست فایل ورد مقاله را فقط به ایمیلmahname.org@gmail.com ارسال فرمایند.
 
 تذکر مهم:
  • مرحله داوری: هزینه داوری هر مقاله مبلغ 1,500,000 ریال می باشد و در صورت عدم پذیرش مقاله، مبلغ به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
  • مرحله ثبت نام: هزینه ثبت نام هر مقاله پس از پذیرش جهت چاپ مبلغ 3,000,000 ریال می باشد.
 
»راهنمای نگارش و ارسال مقاله به فصلنامه پژوهش های مدیریت و حسابداری«(ISSN:2423-3854)  
محققان و پژوهشگران می­توانند مقالات علمی- پژوهشی و علمی- مروری خود را درزمینه ­های مختلف مدیریت وحسابداری بر­اساس دستورالعمل زیر تهیه نموده، جهت بررسی و چاپ برای سردبیر به آدرس الکترونیکی نشریهmahname.org@gmail.com) ارسال نمایند.
اصول کلی:
1.مقالات ارسال شده می­بایست به شکل پژوهشی (Original Article) و یا مروری (Review) باشد.
2.مقاله به زبان فارسی رایج در نشریات علمی و بصورت روان نگارش شده باشد.
3.نویسنده/نویسندگان لازم است مقاله خود را به آدرس الکترونیکی mahname.org@gmail.com نشریه ارسال نمایند. قابل ذکر است که لازم است مقاله قبلاً در جایی به چاپ نرسیده باشد.
4.ارسال فرم تکمیل شده درخواست چاپ و تعهد نامه پس از مرحله داوری و در صورت پذیرش مقاله جهت چاپ الزامی است. (فرم درخواست چاپ و تعهدنامه را از اینجا بردارید)
5. مقالات دریافتی را اعضای هیأت تحریریه، مشاوران و داوران بطور ناشناس بررسی و ارزیابی می­کنند و نتایج داوری به صورت کتبی به نویسنده/ نویسندگان اعلام خواهد شد.
6.نشریه هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر انتشار مقاله که به دلیل عدم رعایت این راهنما توسط نویسنده/ نویسندگان ایجاد شود، برعهده نمی­گیرد.
7.چنانچه، مقاله پیش از ارسال به نشریه، در همایش و مجامع علمی دیگری ارائه شده است، مراتب باید با ذکر تاریخ ارائه و مشخصات کامل همایش اعلام شود.
8.صحت علمی مطالب مقاله بر عهده نویسنده مقاله می­باشد و نشریه در این زمینه مسئولیتی ندارد.
9.نشریه در ویرایش مطالب مقالات پذیرفته شده آزاد است.
 راهنمای نگارش وتنظیم مقاله (در هنگام ارسال اولیه جهت داوری رعایت این راهنما الزامی نیست) 
-  مقاله باید در کاغذ A4، به صورت یک­رو، در یک ستون و با حاشیه 4.5 سانتی­متر از سمت چپ و راست و با فاصله 5.5 سانتی­متر از بالا و پایین و فاصله بین خطوط بین سطرها single و با نرم افزار Word  تایپ شود به طوریکه هر صفحه در حدود 24 سطر بشود. هر صفحه باید دارای شماره ترتیبی باشد.
 - حروف فارسی با فونت B zar و اندازه 14 بولد برای عنوان مقاله، 12 برای متن و 12 بولد برای تیترها و حروف انگلیسی با فونت Times New Roman و اندازه 11 باشد. شماره صفحه در پایین و وسط هر صفحه قرار گیرد.
- عنوان جدول ها و شكل ها (نمودارها) با فونت B zar و اندازه 11 و متن درون جدول ها و شكل ها (نمودارها) و همچنین زیر نویس ها با با فونت B zar و اندازه 10 نگارش گردد.
- آغاز پاراگراف‌هاي متن اصلي به اندازه 0/5 سانتيمتر تورفتگي داشته باشد.
 
 بهتر است روش تنظیم مقالات علمی- پژوهشی بشرح ذیل باشد: 
- صفحه اول شامل: عنوان مقاله به فارسی و انگلیسی، نام و نام خانوادگی نویسنده/ نویسندگان، رتبه و سمت علمی، نام و نشانی محل کار، موسسه ناظر، شماره تلفن تماس و آدرس پست الکترونیکی ارسال کننده مقاله باشد. 
 
- صفحه دوم و سوم به ترتیب شامل چکیده فارسی، چکیده انگلیسی با عناوین آنها و به همراه 3 تا 5 کلید واژه­ی مرتبط باشد. چکیده مقاله حداکثر 200 کلمه و در متن آن عناوین هدف، روش، یافته­ ها و نتیجه­ گیری ذکر شود.
- اصل مقاله شامل موارد ذیل باشد:
مقدمه: بیان مسئله و هدف از اجرا با مروری بر مطالعات گذشته
پیشینه پژوهش: شامل مختصری از چند پژوهش مرتبط به موضوع تحقیق و ارتباط آنها با پژوهش حاضر
روش پژوهش: شرح دقیق طرح پژوهش، جامعه و نمونه آماری، روش­های اندازه ­گیری و روش­های آماری
یافته­ ها (نتایج): شرح کامل یافته­ های پژوهش.
بحث و نتیجه گیری: شرح نکات مهم یافته­ ها و مقایسه آن با یافته­ های حاصل از مطالعات دیگر و توجیه و تفسیر موارد مشترک و مورد اختلاف و بیان کاربرد احتمالی یافته­ ها و در نهایت، نتیجه­ گیری و ارائه پیشنهادات حاصل از یافته­ های پژوهش.
تشکر(در صورت نیاز): تقدیر و تشکر در انتهای مقاله از افراد حقیقی و حقوقی و حامیان اجرای پژوهش
 
 بهتر است روش تنظیم مقالات علمی- مروری بشرح ذیل باشد:
 -صفحه اول شامل: عنوان مقاله به فارسی و انگلیسی ، نام و نام خانوادگی نویسنده/ نویسندگان، رتبه و سمت علمی، نام و نشانی محل کار، موسسه ناظر، شماره تلفن تماس و آدرس پست الکترونیکی ارسال کننده مقاله باشد. 
-صفحه دوم و سوم به ترتیب شامل چکیده فارسی، چکیده انگلیسی با عناوین آنها و به همراه 3 تا 5 کلید واژه­ ی مرتبط باشد. چکیده مقاله حداکثر 200 کلمه .
- اصل مقاله شامل مقدمه، متن اصلی مقاله و بحث و نتیجه گیری است.
 منابع (با فرمت APA): منابع و مآخذی که از آنها در تهیة مقاله استفاده می­شوند،باید در متن، داخل پرانتز و با ذکرسال چاپ منبع استفاده شوند. منابع و مآخذ باید به ترتیب حروف الفبای فارسی و انگلیسی در انتهای مقاله آورده شوند. مثالهای معرفی منابع و مآخذ عبارتند از:
 الف. مقاله فارسی: نام خانوادگی و نامنویسنده/ نویسندگان، سال انتشار، عنوان مقاله، نام مجله، شمارة مجله، شماره صفحه.
طالب نیا، قدرت ا.. ؛ خوزین، علی و مرتضی دنکوب (1391)، بررسی اولویت عوامل موثر در پیاده­ سازی و اجرای سیستم هزینه ­یابی برمبنای فعالیت با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی، مجله علمی و پژوهشی تحقیقات حسابداری و حسابرسی، شماره چهارم، صص 58-65.
ب. مقاله انگلیسی: نام خانوادگی و نام نویسنده/ نویسندگان، سال انتشار، عنوان کامل مقاله، نام مجله، شمارة مجله، شمارةصفحه (ذکر نام خانوادگی و نام همة نویسندگان الزامی است)
Jurgens، Michele; Pierre Berthon; Lisa Papania; Haseeb Ahmed Shabbir، (2010). Stakeholder theory and practice in Europe and North America: The key to success lies in a marketing approach، Industrial Marketing Management, 39. 769–775
ج. کتاب: نام خانوادگی و نام نویسنده/ نویسندگان، سال انتشار، عنوان کتاب، نام و نام خانوادگی مترجم/ مترجمان (درصورتی که کتاب ترجمه است)، شمارة چاپ، شهر محل نشر، ناشر، شماره صفحه.
آذر، عادل و مؤمني، منصور (1387). آمار و كاربرد آن در مديريت، جلد دوم، چاپ یازدهم، تهران: انتشارات سازمان مطالعه وتدوين كتب علوم انساني دانشگاه­ ها  )سمت(، ص145.
 مثال انگلیسی:
Belal, Rahman; Cooper, Ataur and Rosman, Stuart (2014)، Sustainable communities: A New Design Synthesis for Cities، Suburbs and Towns. San Francisco: Sierra Club.
- هر واژه یا عبارتی که به صورت علائم اختصاری فارسی یا انگلیسی برای اولین بار در متن مقاله ارائه می­شود، باید عبارت کامل آن در انتهای مقاله معرفی شود.
 
پست الکترونیکی:         mahname.org@gmail.com

 

همایش ها و کارگاه ها
 
 

مطالب مهم
شماره 63 فصلنامه پژوهش هاي مديريت وحسابداري چاپ شد
شماره 62 فصلنامه پژوهش هاي مديريت وحسابداري چاپ شد
شماره 61 فصلنامه پژوهش هاي مديريت وحسابداري چاپ شد



 
جستجو در سایت
 
جستجو
 
 
 
کلیه حقوق این سایت به انجمن علمی و حرفه ای مدیران و حسابداران گلستان تعلق دارد